A DraftKings több éves hirdetési megállapodást kötött az NBCUniversalrel, amely kizárólagos integrációkat és digitális szponzorációs lehetőségeket biztosít a médiavállalat sportportfóliójában, beleértve az NFL, az NBA közvetítéseit és a kiemelt események várható fedését, mint a Super Bowl LX és a 2026-os FIFA Férfi Labdarúgó Világbajnokság Telemundo közvetítéseiben.
Az egyezség értelmében a DraftKings lineáris, digitális és streaming platformokon is jelen lesz, amelyek a PGA TOUR-t, a Ryder Cupet, a Premier League-et, a WNBA-t, illetve az NCAA foci- és kosárlabda közvetítéseit fogják magukban foglalni. Emellett kizárólagos hozzáférést kap a szponszorációs kategóriákhoz, ideértve az online sportfogadást, az iGaminget, a napi fantasy sportokat, az online lottó termékeket és az online lóverseny fogadását.
„ Büszkék vagyunk rá, hogy összefoghatunk az NBCUniversalrel, amely a sportesemények szórakoztatásának ikonikus neve, egy mérföldkőnek számító többéves megállapodás része, amely két iparági vezetőt kapcsol össze,” mondta Stephanie Sherman, a DraftKings marketing-igazgatója. „Jelenlétünk az NBCUniversal sportökoszisztémájában nemcsak hogy a rajongókat mozgatja meg új, erőteljes módokon, hanem tovább erősíti élő fogadási képességeinket.”
„Együtt olyan vásárlói élményt nyújtunk, amely a sportok sebességéhez igazodik, életre kelti az NBA izgalmát és más kiemelt akciókat, miközben hűek maradunk közös szenvedélyünkhöz az innovációért, az izgalomért, és a felejthetetlen élményekért, amelyeket a élő sportok inspirálnak,” mondta Stephanie.
Peter Lazarus, az NBC Sports hirdetési és partnerségi részlegének vezérigazgató-helyettese, mondta, hogy a DraftKings jól pozícionált ahhoz, hogy kiaknázza a broadcaster széles körű elérését.
„Több mint egy évtizede a DraftKings uralja a sportfogadási piacot, iparági vezetőként és piacalkotó innovátorként,” – mondta Lazarus. „Összehangolva a sportos szórakoztatásban nyújtott kiválóságunkat a DraftKings iparágvezető képességeivel, átalakítjuk a nézői élményt, éppen úgy, ahogy az NBCUniversal egyedülálló sportprogram-kínálatot készül mindenki számára bemutatni.”
A megállapodás jelzi a NBCUniversal korábbi, PointsBet-tel kötött öt éves megállapodásához képesti elmozdulást, amelyet 2020-ban jelentettek be és teljes időtartama alatt körülbelül 500 millió dollár értékű volt. Ezzel szemben a DraftKings-kapcsolat kizárólag hirdetési kötelezettségként van szerződve, és a szakértők szerint évente kevesebb mint 100 millió dollár értékű lehet.
A lépés tükrözi a sportfogadási marketingstratégiák szélesebb körű változását. Miközben a jogszerű sportfogadás ma már több mint az amerikai felnőtt lakosság 67%-a számára elérhető, a szolgáltatók a nem legális államokban, mint Kalifornia, Texas és Georgia, a felhasználók megszerzéséről a márka pozicionálására összpontosítva készülnek a jövőbeni lehetséges belépésre.
A DraftKings és riválisa, a FanDuel, ma hozzávetőlegesen a—az amerikai online sportfogadási forgalom körülbelül 70%-át teszi ki. A DraftKings a 2025-ös második negyedévben 233,2 millió dollár értékű értékesítési és marketingköltséget számolt el, ami 8%-kal haladja meg az egy évvel korábbi szintet.
A cég más médiai partnerkapcsolatokat ápol a Warner Bros. Discovery Turner-hálózataival és az AmazonThursday Night Footballjával. Az ESPN-nel kötött korábbi megállapodása 2023-ban végződött az ESPN Bet bevezetését követően.